Deactivation of Corporate Internet Banking (CIB)

Dear Valued Customers,

SUBJECT: Deactivation of Corporate Internet Banking (CIB).

Corporate Internet Banking (CIB) will be deactivated effective (22 March 2022). To Complete your banking transaction digitally kindly log-in through the B2B Portal using the below link.

https://myb2b.ahliunited.com.eg/MyB2B/

You can use your same user Name and reset your password to access the B2B system, through following the below steps:

عملائنا الكرام،،،

الموضوع: إيقاف الخدمات المصرفية عبر الإنترنت للشركات (CIB)

سيتم إيقاف الخدمات المصرفية عبر الانترنت للشركات (CIB) اعتباراً من 22 مارس 2022. ولإتمام معاملات المصرفية الإلكترونية، يرجى تسجيل الدخول من خلال بوابة B2B باستخدام الرابط المذكور أدناه: https://myb2b.ahliunited.com.eg/MyB2B

ويمكنكم استخدام اسم المستخدم نفسه وإعادة تعيين كلمة السر للوصول إلى نظام B2B، من خلال اتباع الخطوات التالية:

 

View Only

 

Transacting

·          Corporate clients are kindly requested to access https://myb2b.ahliunited.com.eg

·          Click  ‘Forgot Password Option’

·          Insert your existing CIB user ID & Captcha  

·          Enter OTP – sent to your email/mobile

·          Setup your new B2B Password

·          The client will be redirected to login page to enter user ID and the changed password

·          Insert security questions

·          Client will login to new B2B

 

 

·          Corporate clients are kindly requested to access https://myb2b.ahliunited.com.eg

·          Click  ‘Forgot Password Option’

·          Insert your existing CIB user ID & Captcha  

·          Enter OTP – generated from Hardware or Software Token  

·          Setup your new B2B Password

·          The client will be redirected to login page to enter user ID, the changed password then OTP

·          Insert security questions

·          Client will login to new B2B

·          أصحاب الشركات برجاء الدخول الي الرابط المرفق  https://myb2b.ahliunited.com.eg

·          برجاء الضغط علي ( نسيان كلمة السر )

·          CIB ادخال ( اسم المستخدم ) الخاص

·          المرسل علي (الايميل / موبايل) OTP ادخال

·          B2B ادخال رقم سري جديد خاص ب

·          إعادة الدخول مرة اخري باسم المستخدم و الرقم السري الجديد

·          ادخال سؤال الأمان مكون من 3 أسئلة الحد الأدنى للإجابة 4 حروف

·           B2B سوف يتم الدخول بنجاح علي

 

 

 

·          أصحاب الشركات برجاء الدخول الي الرابط المرفق  https://myb2b.ahliunited.com.eg

·          برجاء الضغط على (نسيان كلمة السر)

·          CIB ادخال (اسم المستخدم) الخاص

·          من  (سوفت توكن / هارد توكن ) OTP ادخال

·          B2B ادخال رقم سري جديد خاص ب

·          OTP إعادة الدخول مرة اخري باسم المستخدم و الرقم السري الجديد و

·          ادخال سؤال الأمان مكون من 3 أسئلة الحد الأدنى للإجابة 4 حروف

·          B2B سوف يتم الدخول بنجاح علي

In case you are facing any technical issues while logging in or navigating the platform, please don’t hesitate to get in contact with your relationship manager or AUB call center 19072

We wish you a pleasure migration to our new online banking experience.

إذا صادفتك أية مشكلات فنية أثناء تسجيل الدخول أو التنقل في النظام الأساسي، فالرجاء عدم التردد في الاتصال بمدير العلاقات أو خدمة العملاء الهاتفية 19072

نتمنى لكم الاستمتاع بتجربتنا المصرفية الجديدة عبر الانترنت